Sunday 5 June 2016

Reunion Katanya

Haiii..

Ni kemarin punya cerita.. Aku ngan member2 skolah model khas dlu g jenjalan penang.. Dorang rancang lama dah tapi disebabkn memasing busy asyik tunda je.. Trip ni yg g pun 7orang tmasuk aku, Zila, Nancy, Shahir, Azrim, Yet & Fuad.. Kteorg g Bukit Bendera dan restoran nasi 7benua je.. Balik Pulau tmpat yg durian bnyk tu tak sempat nk pegi sbb Yet kena balik awal ada kenduri kat umah dia.. Nancy plak kena keja mlm.. 

Kteorg bnyk habis masa kt Bukit Bendera sbbnya manusia ramai gila kt sna.. Nak beli tiket pun kena beratur panjang.. Nak naik train pun kena beratur panjang.. Tercapai jg la keinginan aku nak g Bukit Bendera kan n makan nasi 7benua.. Dorang ni pun layankan je.. Bukan senang nk kumpul sesama camni.. Lma dah xjumpa.. 

 Aku nek keta skali ngan Shahir & Nancy.. Dorang ni pengantin baru.. Khawin ngn kawan skolah jg.. 1kelas lg.. Dulu xbecinta pun.. Lepas skolh baru bcinta.. Cerita psal dorang plak.. Hehe.. Kat blakang tu aku ngan Zila.. Nyibuk je kcau pngantin baru.. Keta aku bagi Azrim drive bwak Yet ngan Fuad.. 

 
Dari kiri Zila, Shahir, Nancy, Fuad, Azrim, Yet dan Aku.. 

Ni mcm honeymoon utk nancy ngan shahir bersama kwan2..haha.. Dorang xg honeymoon lg pas khawin.. Ni kat bukit bendera..


 Aku ngan zila dlm periuk kera..

 Love lock.. Ku kunci kau dalam hatiku.. Ceeewaahh.. 

 
Umur peti pos tu 200tahun..

 
Azrim acah2 drive.. 

Ni kat atas bukit bendera.. Kat cni ada la banglo2.. 


 Ni nasi 7benua.. Lauknya bolh tahan sedap jg.. Habis dah cerita short trip kami.. Next trip Cameron Highland.. InsyaAllah.. 

1 comment:

  1. Ira nampak makin cun la. Apa rahsia. Hehe. I miss u.

    ReplyDelete